A fost Craiova Blog Meet de Aprilie

A fost Craiova Blog Meet de Aprilie
Fuse-fuse si se duse inca o editie de Craiova Blog Meet, cea de Aprilie. Am schimbat decorul, dar naravul ba.

Iata si prezenta la Craiova Blog Meet, de la stanga la dreapta:
Ne vom intalni la un Beer Meet ad-hoc pe 9 Mai, dar mai discutam despre asta. Deocamdata am stabilit ca locatia de la Club Q este foarte ok.

bowling la Club Q
Am mai vorbit despre intalnirea surpriza de la Strasbourg, despre VreauPizza in varianta mobila si fara alte discutii am coborat la bowling.

Daca vi se pare ca domnu' Cretu se tinea de pereti, este iluzie optica. S-a tinut de sotii si de ras, cred ca era neras de mult timp :)

Oricum, acum nu s-a mai facut de ras si n-a mai fost Cretzult :))
relaxare
Iar la bowling, fara prea multe discutii... iar am castigat :)
scor final
Dar cel mai important este ca ne-am distrat si ne-am simtit bine.
Say cheese Nanuta :)
Pana la urmatorul Blog Meet preconizat pentru 25 Mai, va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet.
Hai noroc!
Hai noroc!

Despre Craiova Blog Meet au mai scris:

Etichete: , , ,