Toujours L'Amour: Dupa 20 de ani...

Toujours L'Amour: Dupa 20 de ani...
Daca ar fi in romanele lui Dumas, s-ar numi "Dupa 20 de ani", dar pentru ca aceasta este realitatea, povestea noastra se numeste "Dupa 20 de ani... Nunta de portelan" :)

In 2014, pe 17 Septembrie, se implinesc 20 de ani de cand eu si sufletul meu pereche formam o familie. Si daca tot se intampla acest eveniment, m-am gandit sa va povestesc cum as imagina eu Nunta de portelan la Salon du Mariage Toujours L'Amour.

Probabil stiti ca portelanul simbolizeaza daruirea si increderea. Pai cred si eu, ca nu prea se pot "conjuga" 20 de ani fara aceste ingrediente. Ati ghicit deja, portelanul ar fi tematica evenimentului, atat in aranjarea meselor cu cele mai fine portelanuri cat si in culoarea de ansamblu.
nunta la balroom
Precizez ca la olteni nu exista traditia spargerii farfuriilor sau a portelanurilor, deci organizatorii sa stea linistiti :)

Fiind pasionat de dans, apreciez foarte mult largimea salii si faptul ca nu exista stalpi de sustinere care sa impiedice dezlantuirea dansatorilor dar nici nu obtureaza vizibilitatea pentru cei care stau la mese. Va dati seama ce poze de vis se pot face? :)

Apreciez foarte mult si existenta piscinei, unde visez la un dans al mirilor deasupra apei, in sunetul cristalin al pianului.
dansul mirilor
Nu degeaba am fost impreuna cu Monica la cursuri de dans. Sa mai spun ca Daria, al treilea membru al familiei, face dans sportiv de 10 ani? Si ca un program de dansuri standard si latino sustinut de ea si de colegii de club ar fi un ingredient obligatoriu al serii?

Si asa am rezolvat dintr-un foc si una dintre surprize, dar sa nu uitam si de focul de artificii oglindit in piscina, pentru o bucurie dubla.
foc de artificii
Daca tot am iesit la piscina, un Big Like pentru spatiul verde, ca nu degeaba sunt eu Natural.

Si pentru ca atunci cand e distractie nu prea stau deloc, apreciez foarte mult si posibilitatile de cazare la fata locului, dar si "ciorba de potroace" asa de revenire, a doua zi de dimineata, pe la pranz.

Bineinteles ca ma gandesc si la invitati, insa Salon du Mariage s-a gandit inaintea mea. Parcarea este incapatoare, dar exista si alte posibilitati: transport gratuit sau taxi-uri pentru invitatii care vor sa uite de masina pentru o noapte.

Imi place foarte mult si ideea unui BartenderShow, iar existenta unui cocktail-bar nu face decat sa incalzeasca si mai bine invitatii pentru o petrecere reusita.
Bartender Show
Ca un taur pofticios si mancacios ce sunt, faptul ca exista o bucatarie proprie dedicata evenimentelor de tip nunta si botez, reprezinta pentru mine o garantie a calitatii si a faptului ca voi fi incantat de preparatele casei si de diversitatea lor.

Cu ingredientele enumerate mai sus, un eveniment special la Salon du Mariage nu poate fi decat unul reusit.

Dar pentru ca este nu numai o aniversare de 20 de ani, dar si un eveniment special din viata unui blogger, deci fan neconditionat 2.0, pentru o petrecere mai mult decat reusita as aprecia existenta internetului wireless din partea casei. Va dati seama ce frumusete de poze selfie (si-n grup) ar fi posibile intr-un cadru atat de special. Si cate check-in-uri si statusuri elegante ar da buzna pe internet? :)

Poate ca deja exista, dar negasind caseta de Search pe site, n-am gasit nici wireless-ul printre atatea minunatii.

Spor petrecaret!
Salon du Mariage
Particip cu acest articol la concursul Spring SuperBlog 2014.

Etichete: , ,