Prima victorie in semifinale! Hai si azi!

Prima victorie in semifinale! Hai si azi!
In primul meci al semifinalei cu Zalaul, echipa de volei masculin a Craiovei a invins cu 3 - 1. Se joaca pana cand una dintre echipe castiga 3 meciuri, dintr-un total de 5.

Primele 2 meciuri sunt la Craiova, asa ca va astept si azi sa facem galerie, pentru ca in meciurile 3 si 4 de la Zalau, sa avem deja 2 - 0 la partide.
Craiova 3 - Zalau 1
Am fost in premiera la volei masculin in Polivalenta. Mai fusesem la volei masculin in Sala Sporturilor Ion Constantinescu, dar in Polivalenta m-am nimerit doar la volei feminin, cand a jucat Nationala.

Ma bucur insa ca am debutat cu victorii, ca spectator, si la volei feminin dar si la masculin.

Mi-a placut foarte mult meciul si asa cum i-am promis Madalinei la Craiova Blog Meet, blogosfera a fost prezenta la datorie. 
Hai Craiova!
Madalina era oricum trup si suflet in Polivalenta, 
la fel si Frik.
Marius Frik
Insa Sergiu si cu mine am intregit randurile suporterilor de la volei.
Sergiu Boboc
Atmosfera a fost extraordinara, chiar daca n-au fost foarte multi craioveni in tribune.
Hai Craiova!
Crainicul si mascota Simba si-au facut datoria.
crainicul si mascota
Respect pentru mica galerie din Zalau, care si-a incurajat echipa.
galeria din Zalau
Ne-am bucurat de victorie alaturi de echipa si sper sa ne bucuram la fel si azi, de la ora 19:00.
victorie Craiova
Pana la meciul de asta seara, va las cu mai multe imagini de la victoria de ieri.
semifinale Craiova - Zalau
Si nu uitati, daca la Polivalenta doar echipa de volei masculin este in semifinale, in online toata Craiova se bate cu Clujul.

Tot o semifinala este infruntarea online Craiova vs. Cluj. Aici batalia este pe voturi online, hai sa ne votam orasul! Se voteaza si azi si maine.

Hai Craiova in finala!

Etichete: , , ,