Am fost la Earth Hour 2014 in Craiova

Am fost la Earth Hour 2014 in Craiova
Cu schimbarea orei (la un curs dezavantajos ;) si cu dead-line-uri online + offline, am cam ramas in urma cu activitatea la zi, oglindita pe blog.

Asa ca revin unde-am ramas aseara :)

Stiti deja ca am fost la volei in Polivalenta. Ceea ce nu stiti, este ca baietii nostri au dat stingerea in Polivalenta, tocmai bine cat sa participam la Earth Hour 2014.
Earth Hour 2014
Dupa ce am stins lumina Zalaului la volei, am mers in Piata Mihai Viteazu din Craiova, unde am avut parte de:
jocuri de lumini
A fost frumos, iar cele 60 de minute de la 20:30 la 21:30 au trecut repede. Si mai repede mi-am luat si eu talpasita din centru :) Mers pe jos si voios pana acasa, unde ma asteptau alte dead-line-uri online.

Pana nu vin alte dead-line-uri, va las cu cateva imagini de la Craiova Earth Hour 2014.

Spor!

Etichete: , ,