A fost Craiova Blog Meet la puterea 21

A fost Craiova Blog Meet la puterea 21
A fost si Craiova Blog Meet de Martie si mai presus de toate a fost prima data cand am depasit o participare de 20, fara a fi editie aniversara. Am fost 21, chiar daca Raluca nu apare in poza de grup, asa ca am grupat-o separat :)
Raluca
Raluca
Inainte de toate as vrea sa-i evidentiez pe noii veniti, in ordinea sosirii :)
Nicky si Vera
Nicky si Vera
Marina, Stefy si Madalina
Marina, Stefy si Madalina
Ani
Ani
Emil
Emil
La noutati ii pun si pe nemti, Herr Geordan si Frau Luci pe care nu i-am mai vazut de anul trecut.
Geordan si Luci
Geordan si Luci
S-o evidentiem si pe Adina, castigatoarea primului concurs Blogal Initiative Craiova, pentru premiu si pentru revenirea la Craiova Blog Meet.
Adina
Adina
Dar iata care am fost cei 21 care au dat puterea de Martie intalnirii Craiova Blog Meet. Asadar, de la stanga la dreapta, de sus in jos si in ordinea numerelor de pe tricou (din poza de la inceput):
Ca la orice intalnire blogosferica, am bagat pizza, bere si ce-a mai poftit fiecare, multa socializare, iar la final un bowling. Dar am si discutat cateva chestiuni locale.
Madalina ne invita la Sala Polivalenta
Madalina ne-a indemnat sa strangem randurile blogosferei craiovene pentru a incuraja echipele de sala ale Craiovei, cu target precis Vineri si Sambata pentru echipa de volei masculin.
Craiova participa la Best City to Visit 2014
Chiar daca Dana Ilie a lipsit (motivat), am discutat si parcursul Craiovei in competitia online Foxnomad Best City To Visit 2014. Suntem deja in semifinale, iar pentru ultimele 2 etape am dat mobilizare generala in blogosfera olteana.
Am votat pentru infiintarea Asociatiei Bloggerilor Olteni
A propos de blogosfera olteana, am votat PENTRU infiintarea unei asociatii care sa reuneasca toti bloggerii din Oltenia.

Dupa atatea decizii importante ne-am bagat la bowling, unde spre rusinea mea iar am castigat.
Si in calificari.
calificari la bowling
Si-n runda finala.
scor final la bowling
Daca mai punem la socoteala ca si Barcelona a batut la Real Madrid, a fost victorie totala :)) Asta este, revansa data viitoare :)

Care data viitoare, adica urmatorul Craiova Blog Meet, va fi pe 27 Aprilie, dupa Paste, cand se aduna lumea. Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet de Martie.

Spor adunat!

Update: Despre Craiova Blog Meet de Martie au mai scris:

Etichete: , , ,