Making of "Happy in Craiova"

Making of "Happy in Craiova"
Asa cum v-am anuntat, azi am fost Happy in Craiova.

In afara de Dana si Anda, initiatorele fericirii craiovene, am mai intalnit cateva fete cunoscute: OanaLaurentiuPetre si au mai fost cativa, dar nu prea stiu de unde sa-i iau :) Poate dupa ce se taguiesc in poze imi voi da seama :))

Am filmat in mai mult locatii, cu o camera fixa si una mobila, atat fericire in grup,
fericire in grup
cat si individuala :)
veselie
Ceea ce vedeti este filmat cu aparatul meu si... pare cam ciudat fara muzica.



Dar in montajul final, daca suntem cuminti, ni sa promis ca va fi si muzica :)



Am fost fericiti si pe trecerea de pietoni de la Primarie,



dar si in English Parc.



Abia astept sa vad secventele separate de acum, adunate si asamblate pe fundal sonor si Happy :)

Eu am plecat pe la 12:30, sper sa mai apara poze si din celelalte locatii.

Pana atunci va las cu cateva imagini Happy de azi.

Spor fericit!

Update: Despre making of "Happy in Craiova" au mai scris:

Etichete: