Leapsa de cod... blogosferic


Leapsa de cod blogosferic
244054 ©  | Dreamstime Stock Photos
Dupa atatea coduri galbene, portocalii si rosii, m-am gandit ca un cod de conduita al bloggerilor poate fi mediatizat printr-o leapsa. InWikipedia-RO n-am gasit un cod de conduita, insa am dat peste un material (din 2007) despre bune practici pe blog si nu numai.

Acum iata si intrebarile, care pot genera raspunsuri multiple:

1. Atunci cand scrii pe blog, respecti un cod de conduita?

Da, incerc sa am un limbaj respectuos, fara derapaje lingvistice. Adica nu-mi bag in scris tot felul de expresii pe blog. Moderez si comentariile astfel incat nici acestea sa nu derapeze :) Mai glumesc, mai bag o ironie, dar sper ca n-am sarit calul.

2. Care ar fi regulile la care tii cel mai mult?

Pe langa regulile amintite in cele doua link-uri de mai sus, ma straduiesc sa mai respect cateva:
3. Vreo regula cu care nu esti de acord?

Nu ca nu sunt de acord, dar am vazut ca modalitatea de comentare de la Blogspot nu este chiar atat de prietenoasa, asa incat sunt multi cititoti, chiar bloggeri, care comenteaza "Anonim". Mai aprob si comentarii anonime, daca sunt in pe aceeasi lungime de unda cu continutul articolului.

Probabil mai sunt si alte reguli neamintite sau alte exceptii, dar tocmai asta este frumusetea lepsei. Ma opresc aici, curios sa vad raspunsurile voastre.

Asa ca leapsa pleaca mai departe spre:
Spor codificat!

Etichete: ,