Blog and Roll #115


Blog and Roll #115
Ne-am catarat la o noua editie de Blog and Roll. Ori eu am fost prea selectiv ori aria de selectie prea mica, dar Blog and Roll #115 este mai micut.

Incepem cu cataratul si lectiile invatate de Sarea din Bucate.

Sa invatam cateva exercitii de fitness de la Costin Comba. Ma rog, nu chiar de la el, dar acolo am gasit lectiile.

Dana Ilie a gasit ceva de care avea nevoie.

De voie, de nevoie, Fantasy Link a fost la un mini-Blog Meet reusit.

Titanicu' la care nu reusesti sa plangi, pentru ca razi cu lacrimi. Multumesc Petre Dalea!

Multumita Soniei Spatariu, am sesizat cateva nuante referitoare la V-Day si advertoriale.

Si Robintel aduce vorba de Valentine's Day pentru ca... inimioare colorate in rosu ;)

Mai vine si Vlad Dulea cu cea mai tare explozie de culori si... am facut finalul de Blog and Roll... multicolor.

Mai bagam si-un fundal sonor si e gata :)



Pana-n weekendul viitor... Spor!

Etichete: