2 ani de Craiova Blog Meet: 24 din 24

2 ani de Craiova Blog Meet: 24 din 24
Asa cum va anuntam, am sarbatorit 2 ani de Craiova Blog Meet, adica 2 ani de intalniri lunare ale blogosferei craiovene si ale prietenilor din online.

In imagine suntem 24, cate un reprezentant pentru fiecare luna de Craiova Blog Meet :)

Am fost 27 aseara, dar au mai plecat, s-au intors, treaba este ca la poza de grup ne-am strans fix 24.

Si pentru ca am vorbit si de dus si de intors, in primul rand vreau sa le multumesc "oamenilor de la Bucuresti" care au venit special pentru Craiova Blog Meet, iar apoi s-au intors in Bucuresti.
Blogal Initiative de Bucuresti
Multumim ChinezuVlad DuleaLoredana Pricopie si Cristian Florea!

Dar hai sa va spun cum a fost la Craiova Blog Meet. Mai intai ne-am incalzit cu o bere rece si cu de-ale gurii la Club 300. Multumim pentru gazduire si pentru bunatati!

Mai era o ora pana la intalnire si pentru ca "oamenii de la Bucuresti" plecau imediat dupa Blog Meet, am zis sa jucam un bowling de incalzire. L-am parafat, dar nu mai stiu cine a avut punctaj maxim, pentru ca au inceput sa vina bloggerii si invitatii si am uitat sa facem poza doveditoare.

Dar am facut echipe mixte si-am mai bagat un un bowling scurt, facand trecerea de la 2.0 la 4.0. Acum avem si dovada fotografiata.
bowling la dublu
Ca sa va descifrez si imaginea:
Daca vedeti strike-urile de la echipa D L trebuie sa stiti ca sunt opera Loredanei, care are un stil aparte de a rostogoli bilele de bowling. Spre nenorocul nostru in ultima tura Mircea a dat 3 strike-uri consecutive si ne-a luat la puncte, dar la impresie artistica Loredana a luat toate punctele.

Dupa team-buildingul de la bowling, ne-am mutat in restaurant si am facut prezenta.

Asadar, de la stanga la dreapta, de jos in sus si in ordinea numerelor de pe tricou (din poza de la inceput):
Va spuneam ca au mai fost persoane care au mai colindat, iar la intoarcere au avut o surpriza frumoasa :) Iata dovada cu Ovidiu:



N-a fost vorba numai de pizza si bere, am discutat, am avut concurs cu tombola si am anuntat cateva evenimente comune.
atmosfera de Craiova Blog Meet
In primul rand am dat adunarea blogosferei si online-ului craiovean spre Craiova Capitala Culturala Europeana 2021. Cat de curand veti afla detalii despre aceasta isprava, deocamdata am facut prezenta si am stabilit prima intalnire.

Apoi stimabilul Chinezu a prezentat in cateva cuvinte Kooperativa sau cum sa Konstruim 2.0:
A ridicat o bere in cinstea debutului Kooperativei in Craiova, eu fiind onorat sa ma ocup de kooperativizare. Nu va fi o cooperativizare fortata, ci una de colaborare 2.0 :)

Si pentru ca s-a inaugurat si Blogal Initiative Craiova, prima campanie s-a copt chiar la Blog Meet. Mai intai au fost intrebati cei prezenti, ce-ar vrea sa castige: domeniu propriu, interviu, bannere etc. Lucian a plusat si el cu un banner pe Craiova Forum. Multumim!
Felicitarile, masa si berea
Dupa ce fiecare si-a spus dorintele, s-a trecut la tombola, blogul/site-ul celui extras urmand sa fie studiat, omagiat, rasfoit si bloguit de toti ceilalti. Iar dupa recenziile tuturor, cel extras impreuna cu juriul Kooperativei stabilesc castigatorul bannerelor, interviului etc.
tragere la sorti
Ca sa fie treaba clara, Loredana a facut biletelele, Raluca fiind la prima participare a extras si, pentru ca surpriza sa fie completa, castigatorul extragerii este Laurentiu, debutant la Blog Meet si cu site-ul tocmai ... neconstruit :)

I-am dat 3 zile pentru a construi ceva pe care sa putem dezbate, dar voi reveni separat cu detalii despre prima campanie pe BlogalInitiative Craiova.
tort aniversar
A urmat sampanie si tort, aici avand de adus multumiri unui anumit blogger care este in Germania, Geordan, dar a carui mama face niste torturi delicioase in Craiova. Sa traiasca mama lu' Geordan, iar cu el sa ne intalnim bucurosi la Blog Meet-ul din 23 Martie!
baza Craiova Blog Meet
Am imortalizat momentul cu oamenii de baza ai Blog Meet-urilor craiovene, sperand ca la intalnirile viitoare sa ajunga si cei care n-au venit acum.

Am mai facut poze, David a vrut o poza cu "oamenii de la Bucuresti", dovada clara ca si bloggerii sunt oameni. Dupa cum se vede si femeile sunt oameni.
David cu oamenii de la Bucuresti
Andrei a vrut sa faca o poza cu "cretii", adica Chinezu, Cretu si Cristian Florea. Ca a ajuns si Lucian prin poza, nu-i mare carliont :)

o poza mai creata
Am ras, am discutat si dupa ce le-am multumit bucurestenilor am mai bagat o tura de bowling, ca sa incheiem cum am inceput, #cabaietii :)

Adica iar am castigat, dar asta numai la bowling, pentru ca aseara toti cei prezenti au avut de castigat.
Ne reintalnim la Blog Meet-ul din 23 Martie, dar pana atunci va las cu cateva imagini de la 2 ani de Craiova Blog Meet.

Spor castigator!

Update: Despre Craiova Blog Meet aniversar au mai scris:

Etichete: , , , , , ,