Prima carte terminata in 2014...


Prima carte terminata in 2014...
... este Fanaticii, de Vlad Mixich. Ocazie cu care am aflat ca autorul a copilarit si invatat in Craiova.

Nici despre Marcel Iures nu stiam ca este craiovean, dar n-au fost acestea singurele necunoscute

Am aflat din carte despre oameni sau institutii despre care nu stiam prea multe:
Acum sa nu credeti ca dau in fanatism cu Oltenia, dar si povestirile despre Mircea Dinescu sau Cristina Neagu au legatura cu acest spatiu.

In rest, fanatismul despre care vorbeste titlul se refera la incrancenarea unor oameni, 10 la numar, de a-si duce munca la un alt nivel, prin perseverenta si profesionalism.

Despre fanatism se vorbeste mot a mot doar in cazul doctorului Raed Arafat, poate pentru a ne aduce aminte de titlu.

In concluzie, o carte tocmai buna de citit la inceput sau sfarsit de an. Eu am inceput-o la final de 2013 si am terminat-o in 2014 :)

Spor cititor!

Etichete: ,