Operatiunea blogo-Omu' de zapada

Operatiunea blogo-Omu' de zapada
Cu iarna asta cu fundu-n sus, va gandeati ca vom mai avea zapada, dupa temperaturile de primavara din Ianuarie?

Acum, daca tot avem zapada din plin, sa va mai intreb ceva: de cand n-ati mai facut un om de zapada?

Florin si blogosfera de turism ne provoaca sa facem un om de zapada in fiecare oras.

La Craiova ne intalnim la 18:30 la Coloane, Parcul Romanescu.

Cine vine sa construim omul de zapada blogosferic?



Spor!

Update: Fratilor, pana la urma am izbandit :) Ne-am adunat 3 oameni ca sa facem un om de zapada din 3 bucati :) Cel mai om de zapada, nu cred ca a facut cineva unul mai mare :)

Probabil de la prea multa pizza, Mircea a avut o inspiratie de sorginte extraterestra si a vazut omul de zapada in genul cercurilor extraterestre din lanurile de grau si porumb.

Cand am vazut ca nu se face nici macar un bulgare (asa era zapada de prafoasa), eu si Dana i-am dat dreptate si am cautat un loc pentru aselenizarea extraterestra de Ianuarie.

Pentru ca eu eram in echipament de schi (adica nu intra zapada la gleznisoare), am jucat in picioare cercurile sub atenta supraveghere a lui Mircea. Dana a cizelat lucrarea si asta a rezultat :)
Cel mai om de zapada
Va las cu mai multe imagini de la constructia celui mai om de zapada.

Spor!

Etichete: , ,