Leapsa de duca :)


Leapsa de duca :)
Vazand niste imagini de pe TripAdvisor asa mi-a venit un dor de duca, incat gandul m-a dus la o leapsa calatoare.

Iata care sunt intrebarile la care va (ma) supun:

1. Ce locuri noi vreti sa vizitati in 2014?

La saritul parleazului in afara as vrea Portugalia sau Germania. 

In Germania am fost in tranzit spre Barcelona, cand am zburat cu Lufthanasa, dar o vizita pe aeroport nu se pune.

In Portugalia n-am fost niciodata, dar am vazut niste imagini superbe pe la prieteni.

Cel mai probabil va fi Germania, dar mai sunt cateva detalii de fixat.

In tara mi-as dori sa ajung in primul rand la Sighisoara, pe care o tot aman. La fel s-a intamplat si cu Delta Dunarii, pe care am tot amanat-o pana cand anul trecut am bifat-o :) Ceea ce va doresc si voua! S-o bifati, nu s-o amanati :)

2. Ce locuri in care ati mai fost aveti pe lista de vacanta?

Probabil vacanta de vara tot in Grecia, nu neaparat in Thassos. 

As vrea sa mai ajung si pe litoralul nostru, pe care n-am mai fost din 2007. Sa vedem cum se aliniaza astrele spre Constanta, ca sunt mai multe semne, din mai multe directii.

Cel mai mult imi doresc cateva iesiri cu cortul, chiar daca ar fi vorba despre locuri in care am mai fost.

3. Daca ar fi sa recomandati cuiva o destinatie de vacanta exerna si una interna, care ar fi acelea?

Pai pentru vacanta de vara as recomanda Thassos, pentru frumusetea peisajului si pentru distanta mica pana acolo. Pentru vacanta de iarna as recomanda Straja. Din motive de pret si de distanta.

Daca mai ninge poate mai ajung si eu un weekend la Straja in "iarna" asta. Pentru cei care inca n-au schiat... Austria. Din auzite, ca eu inca n-am fost, spre deosebire de Thassos si Straja pe care le-am testat mai multi ani la rand :)

Si leapsa merge mai departe catre
Spor calator!

Etichete: , ,