Leapsa ca-n filme, verde ca Aloe Vera

Leapsa ca-n filme, verde ca Aloe Vera
Emilentul cel minunat m-a blagoslovit cu o leapsa ca-n filme si cu o nominalizare nofollow. Tot nofollow l-am amintit si eu, dar sa trecem la leapsa :)

Iata si unica intrebare, la care sunt asteptate mai multe raspunsuri...

Ce filme as face eu?

Nu sunt eu vreun cinefil, asa ca mai degraba ar fi vorba despre scurt-metraje si documentare. Idei de scenarii am mai avut eu, dar tot scurte :) 


Probabil ca la o leapsa cu idei de reclame as fi fost mai priceput, dar daca Emilentu'... bezmen-bezmen cu filmele, asa sa fie:

1. Blogosfilm
Un scurt-metraj cu subiect blogosferic din care dezvalui cateva secvente:
2. Olteneste
Un film documentar despre cateva bunatati oltenesti: coconete cu branza, saramura de pui, raci din ciusca... dar nu mai insist, ca poate cititi pe burta goala :)

3. Hobby
Un scurt metraj despre hobby-uri: pescuit, sport, dans, bucatarit, calatorii etc.

4. Aloe Vera, natural
Un documentar despre Aloe Vera, cea mai valoroasa dintre cele peste 200 de specii de Aloe. Planta, istorie, beneficii, experienta proprie etc. Am incercat ceva mai demult, la scara micro :)



5. Instantanee vesele
Un scurt metraj cu instantanee vesele extrase din amintirile proprii.

Gata ajunge cu filmele, ca pierdem Oscaru' :)

Si leapsa merge mai departe catre:
Spor ca-n filme!

Etichete: , , ,