Just do it - Ziua a doua: escalada

Just do it - Ziua a doua: escalada si ping-pong
Dupa ce in prima zi m-am bucurat exclusiv de tenis de masa, in ziua cu nr. 2 au fost mai multe bucurii :)

Dupa cum se vede in prima imagine, am inaugurat peretele de escalada. Nu foarte mult, doar cat sa vad cum este si sa fac cateva poze.

Fiind o escalada in premiera, sa va dau si cateva amanunte. Inainte de a urca, "iti bagi picioarele" intr-un ham care te strange bine de picioare si de mijloc. In fata are un sistem de prindere cu care te agati de o cordelina solida, trecuta sus printr-un soi de scripete. De partea cealalta a scripetelui te "fileaza" cineva cu un sistem asemanator, astfel incat sa fii tot timpul in control. Chiar daca aluneci de pe perete, ramai suspendat, nu cazi.

Dar ca sa nu aluneci, in picioare ai niste "papuci" , o incaltaminte speciala pentru catarat.

Trebuie sa stai cat mai lipit de perete, sa te prinzi cu mainile de "diverse forme" si sa te impingi in picioare pana cand pui piciorul pe un "popas" de mai sus.

N-am insistat foarte mult, pentru ca daca-mi fortam bratele nu mai eram in stare de ping-pong :)
ping-pong
Ceea ce vedeti in spatele meu la tenis de masa sunt exact hamurile si papucii de catarat, agatate frumos.

Tenis de camp n-am mai prestat, pentru ca incepuse antrenamentul la profesionisti, care stiau mai bine cu ce se mananca sportul asta.
Tenis de camp
In schimb, pentru activitatea prestata am primit si diplome de participare.
diplome de participare
A fost frumos, mi-a placut si cred ca mai ajung pe-aici si cu alte ocazii.

Spor(t)!

Etichete: ,