Hai cu Simona #Halep!

Hai cu Simona #Halep!
Stiti deja ca sunt un fan al Simonei Halep si ca din cand in cand mai si joc tenis de camp. Dar de urmarit la TV... mai tot timpul, tinand pumnii preferatilor mei: Simona Halep si Novak Djokovic.

Si daca anul trecut Simona ne-a bucurat de multe ori cu victoriile sale si cu locul #11 in clasamentul general, acum a venit si timpul nostru sa-i aducem o bucurie.

Am aflat ca Simona Halep a inceput convingator la Australian Open. Dar am mai aflat de la TreizeciZero ca-i putem produce o bucurie online jucatoarei noastre.

Da, exista un Top Social Leaderboard bazat pe Twitter, care contorizeaza numarul de de tweet-uri care contin numele unui jucator.

Pe mine nu prea m-a prins Twitter, dar mi-am facut datori, dupa cum vedeti in coltul din dreapta-sus al imaginii. Daca sunteti activi pe Twitter, o putem incuraja pe Simona cu un #halep in mesaj.

Hai cu Simona #Halep in Top 10 al celor mai populare tenismene!

Sunt sigur ca ne va intoarce bucuria si va patrunde cat de curand in Top 10 WTA. In cel offline :)

Spor(t)!

Etichete: , ,