Facebook Time... pierdere sau castig?

Facebook Time - pierdere sau castig?
Era mai demult un promo la ProTV... "castigi timpul pe care-l  credeai pierdut"...

Acum nu stiu daca am castigat sau daca am pierdut timpul pe Facebook, dar am gasit la Manafu o aplicatie pusa la dispozitie de Time, despre... Facebook Time. Adica o aplicatie care calculeaza cat timp ai petrecut pe FB, actualizand diverse chestii in feed.

Nu mai zic ca am pierdut 10 minute sa ruleze aplicatia si sa se blocheze si pe urma inca 10 minute sa mearga pana la sfarsit. In sfarsit am aflat ce-am "consumat" pe FB :)

Am mai rulat o data sa ma verific ca nu-mi spune prostii si aplicatia mi-a livrat acelasi rezultat, dar in vreo 3-4 minute, ca stia deja drumul :)

Cu ocazia asta am aflat ca mi-am facut cont pe FB pe 12 Septembrie 2007. Eu eram convins ca undeva prin 2006, dar stie FB-ul mai bine ca mine :)

Am mai aflat ca am postat vreo 13000 de chestii in feedul meu. Acum daca s-ar fi contorizat si activitatea in diverse grupuri de pe FB, cred ca altele ar fi fost datele.

Nu stiu insa daca per total am pierdut sau am castigat :)

Spor!

Etichete: , ,