Daca-i bal, atunci sa fie ...ball :)

Daca-i bal, atunci sa fie ...ball :)
Am vazut la TV meciul basketbalistilor craioveni la Timisoara si mi-a cam placut ce-am vazut, mai ales ca au batut. Handbalistele de la Craiova n-au batut duminica la Baia Mare, dar iar mi-a placut ce-am vazut.

Si mai mult imi place ca maine, Miercuri, 8 Ianuarie, putem sa vedem si handbal si basket la Sala Polivalenta Craiova:
Tocmai bine cat sa mananci o pizza, sa bei o bere si sa schimbi o vorba cat se schimba sporturile.

Biletul este 7 Ron iar copiii pana la 14 ani au acces gratuit. 

Cine vine sa strigam Hai Craiova?

Spor(t)!

Update: S-a schimbat probramul si la handbal n-am mai ajuns, desi fetele noastre au batut.
Dar am ajuns la basket, unde Craiova a luat batatie :) Exact invers ca la inceputul articolului.
Hai Craiova!
Va las cu mai multe imagini de la meci.

Etichete: ,