Bucuria jocului si marile performante


Bucuria jocului si marile performante
© Ph.Giovanni Minozzi/FIE/FencingPhotos Giovanni Minozzi
Am gasit un factor comun la 3 mari campioane ale Romaniei: bucuria jocului.

Ana Maria Branza, dupa infrangerea de la individual, la Cupa Mondiala de la Doha:

"Asa-i in scrima: chiar daca toti ravnim la podium, uneori e mai bine asa!
Azi m-am bucurat de scrima si am dat tot ce am putut. Iar asta-i motiv de zambet. Eu il am! Si voi?
Maine dimineata la 9:00 avem meci cu echipa cu castigatoarea dintre Japonia-Polonia. Ne bucuram si maine, da?"

La finalul zilei ne-am bucurat ca fetele noastre au fost de aur.
Simona Halep
Simona Halep:
"Trebuie doar să mă bucur de faptul că am ajuns în sferturi de finală.
E pentru prima oară în cariera mea.
Trebuie doar să fiu fericită pe teren şi să încerc să joc relaxată şi încrezătoare. E şansa mea şi trebuie să lupt pentru ea!"

Chiar daca Simona a pierdut meciul din sferturi, si-a asigurat intrarea in Top 10 WTA.
Carmen Amariei isi invata elevele sa se bucure la fiecare reusita si sa joace cu placere handbal.
Carmen Amariei
Parafrazam o vorba mare, "gloria apartine celor care iubesc mai mult jocul decat victoria".

Iar noi trebuie sa invatam (de la campionii nostri) sa ne bucuram de frumusetea sportului, indiferent daca sportivii nostri inving sau pierd.

Spor(t)!

Etichete: ,