Bloggerii citesc si carti :)


Bloggerii citesc si carti :)
Vorbeam nu demult despre bloggeri si blogurile pe care le citesc. Dar mai citim si carti, chiar daca nu comentam intotdeauna :) De ce citim? Eu am incercat sa evidentiez cu imaginea de start.

Si ca sa fie treaba-treaba, Chinezu centreaza si centralizeaza treaba asta cu cartile citite in 2013.

Nu stiu exact cate am citit, ca n-am avut inspiratia sa le mentionez pe blog :) Dar despre cateva am mai zis, asa ca am putut sa-mi amintesc mai usor.

Au fost mai multe, dar cum nu sunt sigur ca le-am citit in 2013 sau in 2012, am sa fac doar un top al celor despre care sunt sigur, in ordine alfabetica:
top carti 2014
Nu sunt toate in imagine, unele sunt imprumutate sau n-am dat de ele prin biblioteca. Au fost si altele, dar daca nu mi le-am amintit inseamna ca nu fac parte din top :)

Inainte de a afla despre initiativa chinezeasca evidentiasem deja prima carte terminata in 2014 si am de gand sa continui cu acest obicei, ca sa-mi fie mai usor la retrospectiva din 2015.

Spor cititor!

Etichete: , ,