A fost Craiova Blog Meet de Ianuarie

Craiova Blog Meet 19 Ianuarie 2014
Primul Blog Meet craiovean din 2014 s-a petrecut aseara. N-am fost foarte multi, dar suficienti incat "sa ne simtem bine" :)

Iata care a fost primul 11, in ordinea numerelor de pe tricou, de la stanga la dreapta si de sus in jos :)
Am prestat si 3 ture de bowling. La prima am castigat la mare concurenta cu Mircea,
prima tura de bowling
iar la a doua am fost lider detasat.
lider detasat in turul II
La a treia nu m-am mai bagat, ca sa nu prinda oftica pe mine :)
pas la turul III
Uite-asa se arunca pentru strike :)
asa se arunca pentru strike
Iata si bila mea norocoasa, verde ca Aloe Vera.
bila mea norocoasa
Am mai baut o bere (de cateva ori :), am mai mancat pizza si am discutat cu noii veniti in grup, Ovidiu si David, intr-o atmosfera presarata cu multe glume si voie buna.

A propos de veniri, urmatorul Craiova Blog Meet va fi in ultima Duminica din Februarie, adica pe 23 Februarie. Si se anunta mai multe veniri si o prezenta feminina mai sustinuta, mai ales ca este editie aniversara: 2 ani de intalniri blogosferice lunare la Craiova.

Vom avea tort, sampanie si alte surprize blogosferice, dar pana atunci va las cu cateva imagini de la Craiova Blog Meet de Ianuarie.

Spor participator!

Update: Despre Craiova Blog Meet de Ianuarie a mai scris si David Mitran.

Etichete: , , , ,