Craiova Blog Meet & Bowling 15 Dec

Craiova Blog Meet & Bowling 15 Dec
O facuram si pe-asta. Ieri a fost ultimul Craiova Blog Meet din 2013. Si chiar daca n-am reusit sa ne mobilizam ca in iarna trecuta, am fost totusi cativa :)

Cretu imi promisese o bataie la bowling, dar pe motiv de doamna Creata bolnava n-a mai ajuns. Mai bine, ca a scapat de inca o rusine :)

Probleme cu gatul si tuse seaca am si eu inca de la Straja, dar asta nu m-a impiedicat sa fiu in forma maxima la bowling. Am batut si in prima tura...
prima tura la bowling
si intr-a doua, desi spre final am jucat cu "program impus". Aveam deja strike cand mi-au zis sa dau cu orice bila, mai putin cu cea verde cu care dadeam de obicei. Am dat cu bila albastra si... inca 2 strike-uri. Ba mai mult, era ultima tura si ar fi trebuit sa mai dau inca o data, dar nu mi-am dat seama, asa ca au dat ei pentru mine.
Nicio sansa, nici macar asa :)) Si-am baut si bere "calda" (adica ne-rece) din cauza de gat :)

Dar iata care a fost componenta Blog Meet-ului, in mai multe ipostaze:
La final au mai venit Blogatu si Tibi.
inca o poza de final
Daca vedeti pe masa un ambalaj de Miez de lapte sa nu va mirati :) I-am recompensat pentru ideile primite pentru a castiga greutatea mea in branza :)

Am fost in total 11 adunati (Decembrie 2013) fata de 20 grupati (Ianuarie 2013), dar mai multi decat de obicei :)
Adina si Andrei
Va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet 15 Dec.
Sergiu si Miki
Spor si anul viitor!

Etichete: , , ,