Visuri si masini, pentru copii si parinti

Dream Car Art Contest Toyota
Imi aduc aminte ca si eu desenam cu acuarele cand eram la scoala, iar unul dintre desenele mele, un joc de forme geometrice in alb-albastru, a ajuns la o expozitie la Casa Pionierului din Craiova. O diploma sau numele scris sub desen era rasplata maxima in acea vreme.

Cand am devenit parinte, pentru ca Dariei ii placea sa deseneze, am inscris-o la Palatul Copiilor. Lucrurile evoluasera deja, desene pe sticla, arta plastica si pictura. Ii placea sa deseneze, insa pana la urma a renuntat pentru ca o atrageau mai mult dansurile.

Ii placeau si masinile :) Fiind foarte mica facea legatura intre marca si numele masinii. Asa pocit cum vorbea, de cate ori vedea o sigla cunoscuta, spunea repede numele masinii. Probabil fiind la nivelul ochilor de prichindel, sigla de pe masina era cea care-i atragea atentia.

Mai stiu ca atunci cand sunt mici, copiii au visuri care nu sunt "ciuntite" de experientele limitatoare traite de un adult si nici nu le este rusine sa-si exteriorizeze gandurile. Imi aduc aminte despre acest lucru in fiecare dimineata cand ascult la radio Coltul Copiilor sau atunci cand colegii povestesc despre copiii lor mai mici, care viseaza sa se dea pe toboganul curcubeului, de exemplu.

I-ati vazut pe copii cand se joaca cu masinutele? Nu intotdeauna aceastea merg pe covor. Masinile lor zboara si vorbesc, zambesc ci traiesc, chiar daca masinile parintilor stiu doar sa mearga pe sosea :)
masinutele si copiii
Ei bine, tocmai despre copii si parinti este vorba. Si despre visuri. Si despre masini. Si despre imaginatie. Si despre desen si talent. "Si pentru ca toate acestea trebuiau sa poarte un nume" i se spune Dream Car Art Contest.

Toyota premiaza cele mai bune desene ale copiilor de pana la 15 ani, prin premii si chiar prin excursii in Japonia, excursii in care "mici artisti" pot fi insotiti de parinti.

Iar eu sunt ambasadorul acestei minunate ispravi si am misiunea diplomatica de a raspandi vestea la cat mai multi parinti si copii. Initial m-am gandit doar la copiii si parintii din zona mea. Dar un adevarat ambasador reprezinta o tara, astfel incat target-ul meu il reprezinta toti parintii care cred ca au copii talentati si creativi. Si toti copiii care cred in sansa lor.

Ca sa va fac pofta, va spun ca romanii au copii talentati. La editia Dream Car Art Contest din 2013, copiii din Romania au obtinut 4 medalii internationale:

Locul I - 13 - 15 ani

Sorina Teodora Calinescu | Locul I, categoria 13-15 ani
Locul II, categoria 10-12 ani

Stefania Sandu | Locul II, categoria 10-12 ani
Locul II, categoria 13-15 ani

Iasmina Raceanu | Locul II, categoria 13-15 ani | Guest Post
Locul III, cat. 13-15 ani

Ciprian Andrei Gherghinoiu | Locul III, cat. 13-15 ani
Cei 4 castigatori au avut bucuria sa viziteze Japonia, alaturi de parinti,
castigatorii in Japonia
Sursa foto | Ciprian Andrei Gherghinoiu
costurile fiind suportate de Toyota.
4 romani castigatori in Japonia
Sursa foto | Ciprian Andrei Gherghinoiu
Cui nu i-ar placea o astfel de experienta japoneza?



Si ca sa fie pofta si mai mare, va spun ca inscrierile pentru Dream Car Art Contest 2014 abia au inceput. Iar masina visurilor asteapta sa fie descoperita si premiata.

In 2013, din 2830 de desene din Romania, au fost selectate 15 pentru finala internationala, la cele 3 categorii de varsta:
Pentru ca evenimentul Dream Car Art Contest 2014 este promovat si de ambasadorii SuperBlog, imi doresc ca numarul copiilor din Romania care vor participa la concursul de desen (si de visuri) sa depaseasca cifra de 3500. Ca un ambasador Natural ce ma consider, am inceput deja sa promovez evenimentul offline si online, iar promovarea nu se va incheia odata cu aceast articol, cu care particip la SuperBlog 2013.

Promovarea offline are in vedere copiii si parintii din zona mea.

V-am spus deja ca am 3 colegi la serviciu care au masini Toyota, dar 2 dintre ei au si copii cu o varsta corespunzatoare concursului.

Este vorba despre 2 fetite, ele si parintii lor fiind primele vizate de activitatea mea de ambasador offline.
relaxare cu Toyota
In al doilea rand, am o nepotica inzestrata cu simt artistic. Cristina canta la pian, face parte din Corul de copii al Filarmonicii Oltenia si participa la cursurile de pictura de la Palatul Copiilor din Craiova.
Palatul Copiilor Craiova
Mai mult decat atat, pentru ca la Palatul Copiilor din Craiova sunt mai multe grupe de copii, voi prezenta concursul Dream Car Art Contest doamnei profesoare care coordoneaza activitatea atelierului de pictura.
Ioana Fluerasu
Sunt multi copii talentati la Palatul Copiilor, am zarit si cateva simboluri japoneze in creatiile lor,
copii talentati la Palatul Copiilor
si m-as bucura sa profite de sansa de a ajunge in Japonia.

Cu cat vor fi mai mule lucrari valoroase in competitia din Romania, cu atat mai mult cele selectate pentru etapa internationala vor avea mai multe sanse de castig.

Nu in ultimul rand voi cere ajutorul Dariei, fata lu' tata. Are deja 15 ani, nu poate participa, dar are colege din scoala generala care sunt acum la Liceul de Arta si care pot trimite lucrari la concurs sau pot mediatiza concursul intre colegii de clasa. Astfel, ambasadorul va fi ajutat de cativa consuli onorifici din randul copiilor.

Am terminat cu promovarea offline, dar rolul meu nu s-a terminat. Abia incepe rolul de ambasador online.

Iar aici ma ajuta Facebook Graph Search. Ca sa fiu mai clar, in afara grupurilor blogosferice unde-mi promovez in mod obisnuit articolele, am cautat pe Facebook grupuri dedicate artei, desenului, copiilor, parintilor etc., pe care voi promova concursul. Fac un update la articolul cu Graph Search si scriu la sfarsit toate grupurile dedicate unde am promovat Toyota Dream Car Art Contest 2014.

Si asta nu este tot, Luni am zi de lepse si lansez o leapsa pentru parinti si copii, pe care o voi trimite si altor bloggeri, chiar daca nu sunt participanti la SuperBlog.

Iar Marti am zi de Guest Post, in care intentionez sa gazduiesc articole-interviu cu micii artisti care au facut faima Romaniei la concursul din 2013. Deja Ciprian a avut amabilitatea sa-mi raspunda la cateva intrebari, iar numele lui, de sub lucrarea cu care a castigat locul III, va deveni un link spre mini-interviul care va fi activ incepand cu ziua de Marti, 26 Noiembrie.

Daca si micile artiste vor raspunde initiativei mele, atunci si sub lucrarile lor se va activa un link spre mini-interviuri gazduite in urmatoarele zile de marti.

V-am spus ca am luat in serios functia de ambasador, asa ca pana in primavara cand se incheie selectia pentru 2014, voi avea un banner permanent in bar-side.
Toyota Dream Car Art Contest
Spor la visuri castigatoare!

P.S.1: In articolul meu sunt foarte multe cifre, pentru ca imi doresc o cuantificare a tuturor rezultatelor promovarii si o participare cat mai numeroasa.

P.S.2: Si parintii sunt vizat, deoarece ei isi vor inscrie copiii minori in concurs. Nu in ultimul rand ei sunt primul sprijin si cei de la care copiii pot afla despre aceasta sansa.

Etichete: , , , , ,