"Donator de viitor" la Scaiesti, Dolj

Donator de viitor WorldVision Campofrio
V-am spus ieri cateva cuvinte despre programul "Donator de viitor", azi am vazut si pe teren despre ce este vorba.

Am fost alaturi de WorldVision si Campofrio la Scaiesti-Dolj si in imprejurimi, cu pachete pentru elevii de la scoala din localitate
pachete pentru elevii  din Scaiesti
si cu cateva cosuri cu alimente Campofrio pentru mai multe familii care au nevoie de ajutor.
dar din dar se face rai
Am fost onorat sa pot oferi si eu cos cu alimente din partea organizatorilor, destinatarii fiind o familie cu 3 copiii si fara prea multe posibilitati materiale.
camera tuturor
M-au impresionat atat copiii de la scoala, care ne-au pregatit un program artistic
program artistic la scoala din Scaiesti
cat si familiile vizitate.
oameni simpli
M-au impresionat si oamenii de la WorldVision, care-i stiau bine pe oamenii din sat, ii cunosteau pe copii si situatia materiala a familiilor.
cu WorldVision la Scaiesti
Cei mici s-au pregatit cu un program de muzica populara



si dansuri populare





dar si dansuri mai moderne.



Va las cu mai multe imagini de la Scaiesti si din zona.

Multumesc WorldVision, Campofrio si Chinezu pentru ca am avut posibilitatea sa iau parte la aceasta actiune.

Concluzii:
Spor donator de viitor!

Etichete: , ,