Desenul - un alt mod de a vedea lumea

Desenul - un alt mod de a vedea lumea pentru Iasmina Raceanu
Guest Post by Iasmina Maria Raceanu

Desenul este o pasiune in adevaratul sens al cuvantului, pictez de cand eram mica si pentru mine e un alt mod de a vedea lumea.

Prima mea participare la Dream Car Art Contest a fost in 2O11. Atunci am luat locul I la etapa nationala, la categoria 1O-12 ani.

Anul asta am participat pentru a doua oara si am luat locul I la etapa nationala si medalia de argint la Tokyo.
Iasmina Raceanu
De ce ar trebui ca un copil talentat sa participe la Dream Car Art Contest? Cred ca motivul cel mai important este acela ca, participand, incerci sa te re-creezi. Incerci sa iti aduni toate ideile - pe cele mai bune - si sa le transpui intr-o organizare armonioasa.

Toyota Dream Car Art Contest
Pentru mine, cel putin, sa particip a insemnat si o perioada de documenta- re, dar mai ales sa imi pun imaginatia la contributie. Experienta in Japonia a fost grozava! 

Am cunoscut o noua cultura, am cunoscut oameni si mai ales copii care au aceeasi pasiune cu mine. Eu sunt o fire cam introvertita si nu gasesc usor oamenii cu care sa pot comunica asa cum simt eu. 

Concursul Dream Car Art Contest a fost, de fapt, o posibilitate de a vorbi in primul rand cu mine, de a ma cunoaste mai bine.

Faptul ca a urmat ceva si dupa realizarea desenului a venit drept raspuns la intrebarile puse inauntrul meu inainte de a picta.

Bafta tuturor!

Etichete: , , ,