De ce sa ma duc eu la MasterChef...

De ce sa ma duc eu la MasterChef...
... cand vine MasterChef la mine :)

V-am spus ca, la o ocazie deosebita, am gustat din bucatele lui Florin Dumitrescu, de la MasterChef.

Spuneam atunci ca fac un update cand vin imaginile oficiale, pentru ca am vazut un fotograf profesionist care a imortalizat atmosfera de la Le Baron.

Intre timp am uitat sa mai verific pe site sau pe Facebook daca au aparut pozele. Insa azi am primit pe FB o imagine si o intrebare de la Le Baron. Patronul localului m-a intrebat daca eu sunt in imagine, ca sa-mi trimita toate pozele.

Asa ca iata si imaginile cu Florin Dumitrescu
Florin Dumitrescu ne lamureste
si cu somelierul,
somelierul ne arata cum se tine paharul
dar si cu vinurile italiene alese.
vinurile italiene alese
Multumesc frumos pentru surpriza si cu ocazia asta tin sa-i felicit pe cei de la Le Baron. Atat pentru activitate cat si pentru prezenta in 2.0.

Aveti aici toate imaginile oficiale.

Spor!

Etichete: , , ,