Cosulete de nunta versus ditamai cosul

cosulete de nunta versus ditamai cosul
Daca ati vazut freza mea fermecatoare de la prima proba, imaginea sub care am scris "In urma cu 19 ani" era chiar de la nunta, de pe 17 Septembrie 1994.

Aveti acum imaginea marita, dar pe langa freza cu care ma mandream mai este un "amanunt" mai putin mandru, pe care am incercat sa-l "micsorez".

Oameni buni, ma credeti sau nu, mie mi-a "inflorit" un cos in frunte chiar in ziua nuntii. Sa nu va ganditi ca era un simplu cos, ci un ditamai buboiul pe care am si incercat sa-l sparg :) S-a suparat... si mai tare s-a umflat :) Plus ca s-a invinetit si iesea in evidenta.

Cum s-ar zice in termeni baschetbalistici, am fost in zi de cos :) Rad eu acum, dar atunci nu era rasul meu. Cum zambeam sau ridicam sprancenele, simteam ca mi se rupe pielea pe frunte...

M-am tamponat cu rivanol, cu spirt, cu sare, cu otet si nici nu mai stiu cate n-am incercat. Pana la urma m-a dat sora-mea cu fond de ten sa mai mascheze culoarea, ca denivelarea n-avea cum.

Se anunta un inceput de cosmar (cosmar cu c de la un cos maro). Maro era si situatia dar si cosul, dupa ce-l "arsesem" cu rivanol si toate cele.

poza de nunta
Si daca prima poza e mai fardata, iata si una mai din profil, unde se vede un punct negru-maro pe tampla dreapta, cat sa strice tot Zen-ul si aranjamentul (de-asta am zis despre cosulete de nunta si despre ditamai cosul din frunte).

Nu mi-a stricat chiar cu totul ziua nuntii, dar pana la un moment dat si mai ales cat timp au venit invitatii, am tot avut de dat explicatii:

- Aoleu, da' ce-ai patit in frunte?
- Stiti... un cos...

Cei care ne cunoasteau mai bine si-si permiteau au inceput cu tachinarile:

- Ce mah, nici nu te insurasi bine si deja iei bataie :)

Asta era la cununia civila. A trecut si asta, am ajuns la fotograf si aici a reinceput operatia de machiaj si de ascundere a "cornului". Am incercat sa nu ma prinda in poze din profil si cat de cat mi-a reusit.

Pe urma la biserica, mai sopteau prin spate mucalitii sa calc mireasa pe picior sau sa ma calce ea pe mine, nu mai stiu exact. Iar taica-popa, observand ca nu prea trecea cununa metalica peste denivelare, a zambit sfatos si a zis:

- Cu calcatul pe picior am mai vazut, dar calcat pe cap mai rar :)

In fine, seara la restaurant cand i-am intampinat pe invitati eram deja cu replicile la mine, pentru ca le invatasem la cununia civila. Pana la urma s-a mai lasat si "hornul", s-au mai obisnuit si ei cu mine, cert este ca am scapat de constatari :)

Sau credeam eu ca am scapat, pentru ca in montajul video doamna care ne-a facut caseta de nunta a introdus si o animatie. Monica cu o bata in mana, iar eu cu un cucui in frunte si cu mesajul: De-acum s-a terminat cu plimbareala!

"Plimbareala" a propos de faptul ca inainte de nunta fusesem intr-un stagiu in Franta, singur. Ma rog, le-a integrat doamna bine pe toate, ne-a pus fundal muzical cu Joe Dassin -  "Et Si Tu N'Existais Pas" si a prins toate momentele principale, din care nu putea lipsi fruntea meu de unicorn :)

Daca n-ar fi existat cosul din frunte nu m-as fi suparat, dar uite ca acum amintirile ma chinuiesc cu folos :)

Macar daca as fi gasit atunci o metoda ca sa ascund mai bine cosul si tot ar fi fost ceva.

Asta a fost intamplarea (nu e photoshop), sa vedem mai departe care ar fi fost rezolvarea. Ei bine, rezolvarea vine de la un brand romanesc de top.
Farmec Original Gerovital
Daca ti se intampla sa-ti infloreasca vreun cos intr-un moment sau loc nepotrivit, la Farmec gasesti o intreaga gama florala (galbenele) si vegetala (Boswellia serrata) care lupta pe cale naturala impotriva cosurilor. Gerovital Plant Stop Acnee se numeste gama fermecatoare si are cate o solutie pentru fiecare.

De exemplu, cosului meu inflorit exact in ziua nuntii i s-ar fi potrivit de minune o spalare cu gelul spumant antimicrobian pentru a curata porii in profunzime.
gelul spumant antimicrobian
Apoi o aplicare cu batonul corector purificator are fi avut dublu rol:
Eu n-am stiut atunci, dar macar altii sa stie ca daca se vor gasi intr-o situatie asemanatoare, exista o gama diversificata de solutii fermecatoare.

Fara pregatire multa,
Ce faci daca fix la nunta,
Tocmai tie ti se-ntampla
Sa-ti apar-un cos pe tampla?

Ti-a iesit "coşaru"-n frunte,
Ai noroc de-aici-nainte :)
Chiar ca-ti trebuie noroc,
Sa-l faci sa intre la loc.

Sa-l maschez am tot sperat,
M-am fardat si tamponat
Dar oricat am incercat,
De tachinari n-am scapat.

N-a dat soaţa cu bastonul
Dar de-as fi avut batonul
Corector-purificator,
Nu impungeam din decor :)

Daca aveam si gel spumant,
Faceam cosul mai charmant
Si pe placul tuturor.
Eram mai fermecator!


Particip cu acest articol la SuperBlog 2013.

Etichete: , ,