Concurs fulger, cu sclipiri de cristale

Cutiuta muzicala, cu surprize sclipitoare
Pentru ca particip la SuperBlog 2013 (inclusiv cu acest articol) iar cititoarele blogului mi-au fost mereu aproape cu comentarii si idei atunci cand le-am cerut ajutorul, m-am gandit sa le premiez.

M-au ajutat si cititorii, dar mai putin. Premiul poate fi si pentru cititorii blogului, in sensul ca vor avea ocazia sa daruiasca un cadou deosebit prietenelor, iubitelor, sotiilor sau mamelor :)

Dar ca sa intram in atmosfera de concurs, va rog pe toti sa va deconectati de la toate grijile si sa urmariti urmatorul video:



Ce va inspira melodia? Dar imaginea? Eu m-am gandit la o o balerina din Lacul Lebedelor, care se invarte pe varful unui picior, exact ca lebada sclipitoare din videoclip.

V-ati relaxat? Daca nu, va invit sa ascultati/urmariti video-clipul pana cand se instaleaza starea de relaxare.

Acum, complet relaxati pe fondul muzicii cristaline, imaginati-va ce cadou v-ati alege dintre urmatoarele bijuterii cu cristale sau din alte materiale.

Uitati de preturi, alegeti cate un articol din fiecare categorie. Ce va place voua mai mult?

Bratari
Bratari
Coliere
Coliere
Cercei
Cercei
Stiu ca e greu, dar daca din cele 3 alegeri ar trebui sa va opriti la una singura, care ar fi aceea? (ascultati in continuare clinchetul cristalin si ramaneti relaxati :)

Credeti ca ati merita un astfel de cadou?

Relaxati-va din nou, a fost doar un exercitiu de imaginatie :). Insa participand la un concurs pe blogul meu, puteti castiga 1 voucher de reducere 50% pentru unul din cele peste 100 de modele de bijuterii, cu preturi intre 50 si 299.00 lei.

V-a fost greu sa alegeti din 2-3 optiuni? Acum sa va vad ce alegeti din 100 :) Voi alegeti un cadou pe care-l vreti, nu sunteti limitati la modelele alese de mine pentru concurs.

Concursul consta in motivarea alegerilor voastre la intrebarile subliniate de mai sus, dar cu voucherul castigat voi alegeti ce va luati.

Conditii de participare:
Concursul se incheie Sambata, 16 Noiembrie 2013, ora 23:59.

Nu va speriati daca nu apare comentariul imediat dupa ce-l scrieti, ora comentariului este cea la care l-ati facut, nu ora la care il voi aproba eu. Un singur comentariu este suficient. 

Astept raspunsurile voastre sclipitoare iar Duminica aleg raspunsul care mi se pare cel mai inspirat si anunt numele castigatorului (castigatoarei).

Voucherul va fi disponibil in maxim 5 zile de la data anuntarii castigatorului.

Spor sclipitor!

Update: Avem si castigatoarele.

Etichete: , ,