Webstock 2013 inseamna si socializare

4 olteni cu fruntea lata
Pentru mine blogging inseamna doar partial online, asa ca am profitat de Webstock pentru a-i intalni si offline pe cei pe care-i stiam din scrierile de pe bloguri.

Din Craiova am fost o echipa de 5, din care la poza finala am ramas doar 4 :)
Plecase Blogatu, ca asa se nimereste intotdeauna Webstock-ul in preajma zilei lui de nastere :)

Noi, cei 4, am socializat destul in masina dus-intors Craiova-Bucurest, asa incat la Webstock ne-am pastrat si pentru ceilalti.

Eram dator din 2012 cu o strangere de mana cu Tudor Stau pe net si cu Cezar Vasile. Atunci au stat in vecinatatea mea, dar nu mi-am dat seama ca au fost ei decat atunci cand am vazut postarile si pozele de pe bloguri.

Ne-am intalnit, ne-am strans mainile si am povestit cateva minute.

Pe Simona MocanuSpanac si Emilentul ii stiam de la primul Blog-Meet din Bucuresti, iar cu ultimii doi m-am intalnit ultima data la Spring SuperBlog.
Hai noroc cu Emilentu' si Spanac
Ca tot vorbim de SuperBlog, am avut ocazia sa vorbesc cu Claudia PatrascuRaluca UluiteanuIoana Sipatkin,  Madalina Iancu si Stoian Ciprian.

Am reusit sa schimb cateva cuvinte si cu Liza Danciu si Cristian Florea pe care-i stiam din online, dar nu ne vazusem niciodata live :)

Pe Robert Cadar - Romanticu il stiam din competitia BlogalInitiative, dar acum am reusit sa-l cunosc si offline.

Cu Serban Stanescu schimbasem numerele de telefon ca sa fim siguri ca ne intalnim iar cu Cristian Manafu am avut placerea sa stau de vorba la fiecare eveniment la care am luat parte, fie ca s-a numit Webstock sau NetCamp.

Ii multumesc si cu aceasta ocazie pentru prilejul de a socializa si de a invata mai multe despre blogosfera, social media si online in general.

Daca am uitat pe cineva, il rog sa ma atentioneze cu un comentariu.

Spor!

Etichete: , ,