Webstock '13: Blogging & Social Media

Blogging si Social Media la Webstock 2013
Dupa prima parte comuna, Doers & Innovators, Webstock s-a impartit in 3 sectiuni paralele, eu indreptandu-mi atentia spre Blogging si Social Media.

Prima parte a panelului a fost moderata de Razvan Baciu si a inceput cu Monica Jitariuc - The Practice,
Monica Jitariuc
care ne-a prezentat 13 sfaturi practice venite de la agentie la un om din online. Inca n-am gasit prezentarea, dar daca va uitati la imagini, am fotografiat si slide-urile.
Vali Petcu
Vali Petcu - Zoso ne-a facut un indreptar al campaniilor online.
Ana-Maria Baciu
Ana-Maria Baciu ne-a adus cateva precizari binevenite despre proprietatea intelectuala in mediul online.
NW Radu
NW Radu ne-a spus cu bune si rele despre link-urile afiliate.
Sabina Cornovac
Sabina Cornovac a moderat partea a II-a a sectiunii, indreptata spre Social Media.
Zmenta
Despre Vlogging ne-a detaliat Zmenta.

Apoi Bogdan Zarchievici ne-a spus despre Foursquare
Bogdan Zarchievici
iar Robert Katai despre Instagram.
Robert Katai
Recunosc ca nu prea stiam cu ce se mananca, iar din prezentarile lor am inceput sa inteleg ce sunt si ce fac Foursquare si Instagram.

Spor!

Etichete: , ,