Seductie cu "S" de la SuperBlog 2013

Cristina - aparitie luminoasa la Gala SuperBlog
Am vazut-o prima data la Gala SuperBlog, la care am participat anul trecut in calitate de "boboc".

Cateva zeci de secunde a plutit prin fata ochilor mei o prezenta luminoasa, dar cum eram in premiera la o gala, pierdut printre emotii, nu i-as zice o prima intalnire, ci mai degraba o iluminare...

Stiu ca a rostit si cateva cuvinte, dar ochii mei nu le-au auzit. (video incepe la 17m47s)

Am retinut insa aceste vorbe... "de-abia astept SuperBlogul viitor", iar gandurile mele plecasera deja spre probele cu parfum de seductie din 2013. Asa cum spune si titlul, scenariul meu seducator va fi pe baza de... Super Blog 2013.

Si cum in editia actuala trebuie sa ne evidentiem super-puterile blogosferice, am retinut de la 'Mnealui, seducatorul editiei 2012,  ca trebuie sa cunoastem foarte bine gusturile juriului.

Un prim pas spre cunoastere l-am facut azi, ajutat de optiunea "Add friend" de la Facebook. Numele ei s-a tastat singur si chiar daca, nepasator si rece, FB mi-a sugerat mai multe variante, am stiut ca pentru mine exista o singura Cristina. Si o singura sansa de a-i atrage atentia, trecand seducator prin incercarile probei Super Playboy.

Prima impresie conteaza si vreau s-o impresionez in scris. Sunt sigur ca asa voi obtine si o prima intalnire, una de gala. Intalnirea este capitala, astfel incat voi pune la bataie toate ingredientele secrete ale seductiei, la Gala SuperBlog.

Impresia scrisa, este determinanta, insa trebuie continuata si prin vorbe reale. Degeaba faci o prima impresie buna, daca apoi fata in fata nu poti sa spui decat "dââââââ...".

Imi pregatesc un discurs seducator, pe care l-am testat la primele doua gale la care am participat. In primavara discursul meu a fost mai mult decat apreciat, desi cel mai impresionat dintre toti a fost Spanac: "Ba' da vorbisi, mai baiatule...". (video incepe la 13m13s)

6 minute jumatate inseamna mult? As fi in stare sa-i vorbesc Cristinei toata noaptea, dar mai ales sa o ascult.

Un alt ingredient seducator pe care-l pun la bataie este perseverenta (per-se-ve-ren-ta, nu "perverserenta" :). Si daca in primavara "am perseverat" pe ruta Barcelona - Munchen - Bucuresti - Craiova - Bucuresti ca sa ajung la Gala, nimic nu ma va impiedica sa mut muntii din loc si sa ajung la Gala Alpina din 7 Decembrie.

In scenariul seducator isi face loc si dansul. Dupa cum ati vazut in videoclip exista deja "testimoniale" despre super-puterea mea dansanta :) De data aceasta vreau sa trec la un alt nivel, pentru ca vorba lui George Bernard Show, "dansul este expresia verticala a unei dorinte orizontale legalizata de muzica”. Si muzica va fi la Gala, slava Domnului, iar muza nu-mi lipseste :)

Nici umorul nu-mi lipseste, deci si el va face parte din scenariul plin de seductie. N-avem noi zile si nopti de gala, la cate bancuri imi amintesc. Si ca sa nu credeti ca glumesc, uite o imagine care face cat 1000 de cuvinte :)
povesti pline de umor
Chiar daca la evenimentul de gala nu vom avea timp pentru sport, nu strica sa-l trec in scenariu, pentru ca nu se stie niciodata daca undeva, candva... apare oportunitatea.

Am citit undeva ca femeile prefera barbatii cu voce grava. Nu-i grav, dupa atata dans si karaoke probabil ca voi fi destul de ragusit incat sa-mi modulez vocea conform unui scenariu prestabilit :)

A propos de voce, stiu din experienta ca un vers spus cand si cum trebuie poate sensibiliza mai mult decat tot scenariul pus la punct pana acum. Ei bine, veti vedea la finalul articolului o mostra de seductie diversificata.

Si daca un vers fara o floare este...  nedesavarsit, am avut in vedere si acest aspect. Sunt sigur ca a mai primit Cristina flori, dar la Aloe  Vera sper sa fiu primul care s-a gandit.

Mi-a mai zis mie o prietena ca femininele apreciaza barbatii sinceri, prietenosi si saritori, asa ca am sarit cu scenariul seducator in ziua urmatoare si i-am pregatit personal Cristinei, "pentru de dimineata", un room-service cu CLOMPI. Reteta proprie, realizare proprie si denumire proprie, pentru ca apetisanta CLOMPI e intoarsa ca o CLatita, este totusi OMleta, chiar daca arata ca o PIzza.
room-service cu Clompi
Daca va place cum arata, aveti ingredientele seducator-bucataritoare in 3 filmulete incantatoare :)







Cu mine-n rolul principal si cu detalii si explicatiile de rigoare, ca sa fiu sincer si sa pun toate cartile pe masa :) Daca nici barbatii care bucataresc nu mai sunt apreciati... ma opresc aici :)

Scenariul meu contine o multime de ingrediente, care de care mai seducatoare, insa numai unul este determinant... si trebuie sa stii care. Seductia este ca notiunea de multime in matematica. Exista, dar n-are o definitie, fiind definita de elementele ei. Si oricate mituri seducatoare ar exista, oricate ingrediente ale scenariului ai incerca, secretul este sa fii... Natural.

Super Playboy
Eu sunt, dar daca nu i-as atrage Cristinei atentia si simturile cu o esenta de Coty, nu cred c-as avea sanse sa fiu un Super Playboy.

Asa ca initial ma voi imbraca intr-o picatura de Playboy,  cadou de la Cristina din 2012.

Abia apoi voi da "play" scenariului castigator, pentru a atinge nivelul de Super PlayBoy.

Spor seducator!

Ca sa seduci, ingrediente
Seducatoare's o multime
Dar ce te scoate-n fata unei fete,
Dintr-o multime, cel mai bine?

Cuvantul scris, trait intens
Eu il trimit cu-nsufletire
Sperand prin sensul unui vers
Sa capat prima intalnire.

Si sa-ti vorbesc, sa te ascult,
Redescifrand la timp prezent,
Cuvinte spuse de demult,
Pe care le-am visat perseverent.

Si sa glumim si sa dansam
Stralucitori in seara unei gale,
In pasi de dans sa verticalizam
Prin muzica, dorinte-orizontale.

Sa ne-nvartim la infinit,
Tot cautand esenta unui vers
Care nu poate fi soptit,
In lipsa unei flori, cu sens.

Si-n zori de zi, cu bucurie,
Ca sa-mplinesc scenariul din destin,
Voi inventa-n bucatarie,
Cu dragoste, un mic festin.

Si-am sa astept, anticipand prezentul,
Evaluarea parfumata ca lumina,
Ce tainic misca clasamentul,
De la Coty via Cristina!


Particip cu acest articol la SuperBlog 2013.

Etichete: , , ,