Miercurea fara carne 02 Octombrie

icre de crap si masline
Bun venit la Miercurea fara carne si in Noiembrie. Chiar daca afara ploua si e o atmosfera posomorata, meniul de azi e vesel si colorat :)

Pentru de dimineata am avut icre de crap pe paine integrala si masline de Thassos.

In intervalul dulce 09:00 - 11:00 am avut ciocolata neagra si struguri "negri". Atat de bine m-am dedulcit la "negru" ca am uitat sa mai fac poza :)

La pranz am mesterit dovlecei la tigaie,
dovlecei la tigaie
iar cat s-au facut dovleceii le-am pregatit un asternut de rosii, masline, branza si usturoi.
rosii, masline, branza si usturoi
Cam asa a aratat produsul final :) Peste cascavalul topit am presarat piper.
produsul final
Sper ca nu v-am produs pofta, dar si daca ati poftit la pranzul meu, este usor de facut :)

Pentru masa de seara se prevede o mamaliga cu branza.

Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , ,