Asta-i Posta ce-am pohtit?


Asta-i Posta ce-am pohtit? Impresii post-reorganizare
ID 31584704 © 
Mai frate, de cand au "reorganizat" astia Posta Romana stai si te gandesti daca nu suntem cumva episod in serialul "Filme cu prosti".

Zau asa, m-am lovit in ultimul timp numai de tampenii. Au schimbat sedii, au restrans activitatea si au renuntat la oameni, incat acum este o harababura totala. Trei exemple va dau.

1. La job trimitem multe documente cu Prioripost, deci ajungem destul de des la posta.

Era un oficiu postal langa noi, dar a fost desfiintat. N-ar fi problema ca acum este un pic mai departe. Adevarata problema este ca inainte era un oficiu mai spatios, cu 4-5 ghisee si cu 2 masute unde poti sa scrii completezi un document. Locatia de acum are doar 2 ghisee iar spatiul este cam o treime din cat era inainte. Atat de inghesuit este incat nici nu se pune problema sa mai existe vreo masuta. Ieri cand am fost la oficiu, era coada atat de mare incat oamenii stateau pe scara oficiului, in ploaie.

Si mai rau este ca la posta vin mai ales pensionari pentru cupoane sau plata utilitatilor. Nu au internet home-bank si sunt nevoiti sa se chinuie cu noua reorganizare a postei. 
Vorba unui mosulica plouat: 
"- Ce-ati facut doamna, ati plecat de la moara la... rasnita?"
Femeile care lucreaza la ghiseu n-au nicio vina. Era si inainte activitate non-stop, dar acum nu stiu cum mai fac fata...

2. Mai primesti acasa diverse expeditii, iar una dintre ele poate fi chiar certificatul de inmatriculare al masinii.

Vai ce bine ca a venit! Dar astfel de documente se expediaza la alt oficiu, nu la cel de care apartii. Nu-i nimic, scrie Oficiul Postal 7 - Gara, stiu unde este. Am mai primit acolo, asa ca ma duc sa-l iau.
Credeti ca este asa de simplu?

Dupa "reorganizarea" cu ghisee mai putine, toate oficiile sunt supra-aglomerate. Stai 25 de minute la coada, ajungi la ghiseu si zambetul victorios pe care-l pregateai se transforma in grimasa cand auzi ce zice doamna (respectuos de altfel si cu o parere de rau sincera):

- Imi pare rau, nu este la noi. Mai este un Oficiu Postal 7. Ar fi trebuit sa va scrie pe aviz care dintre ele :(
- Cum mai este unul?!? Pe unde este?
- Nu este departe, 300 de metri de-aici.

L-am dibuit pana la urma, am recuperat certificatul, dar in loc de 10 minute am pierdut aproape o ora. Si da, am verificat: exista mai multe Oficii Postale cu nr. 7 in Craiova. Partea nasoala este ca si daca as fi verificat inainte, n-as fi stiut la care dintre ele sa ma duc :( Halal organizare! Inainte era mai simplu, scria Gara pe aviz, te duceai si rezolvai.

3. Parintii mei primesc cupoanele de pensie prin Posta.

Numai ca maica-mea il primeste la oficiul de care apartine, iar taica-meu trebuie sa-i ia urma, sa nu fie cumva la Oficiul de la Gara sau la alt oficiu postal din cartierul vecin. Foarte rar vin amandoua unde trebuie. De ce? Din cauza reorganizarii gen "talmes-balmes". Te intrebi daca nu este cumva o "reorganizare" voita, cu intentie de falimentare, pentru foloase imobiliare?!?

Voi mai folositi serviciile Postei Romane? Ce impresii aveti dupa "reorganizare"?

Update: A aparut si o masuta in oficiu, iar acum ingramadeala este si mai mare :)

Spor rabdator!

Etichete: