A fost Craiova Blog Meet & Bowling

Craiova Blog Meet & Bowling de Octombrie
A trecut si Craiova Blog Meet de Octombrie si de Bowling. Pentru mine a fost o premiera, n-am mai fost la bowling, insa norocul debutantului :) In prima tura i-am batut cu 3 strike-uri :)
3 strike-uri la debut :)
Acolo am invatat si eu ce sunt alea, iar dupa ce dadusem vreo 2 am inteles ca si bilele sunt diferite :) Eu am dat cu bile verzi, marimea 12, ca sa ma asortez natural la camasa si la tricoul cu Natural ca Aloe Vera :) Si uite-asa, fara sa stiu am iesit pe locul I.
norocul incepatorului
N-am mai vrut sa joc, constient fiind ca norocul debutantului este doar prima data. Dar la insistentele publicului dornic de revansa am mai jucat o tura.
tura a doua
Nici la a doua tura n-am fost chiar catastrofa, terminand pe locul 2.
locul 2
Si daca la prima tura ma sfatuiau cum sa dau cu bila, la a doua tura Cretu imi striga "zbârci-zbârci" :)

I-am facut-o si eu si cand a venit domnisoara sa ne intrebe daca mai dorim ceva (eu eram pe Heineken), i-am zis ca mai doresc sa dea Cretu gherla. Si Cretu a auzit exact cand sa arunce, l-a pufnit rasul si exact gherla a dat :))
poza de grup blogosferic
Cam asta a fost la bowling, cam astia am fost pe-acolo:
Va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog-Meet & Bowling de Octombrie.

Urmatorul Beer-Meet va fi tot la Club 300, pe Duminica 24 Nov, ora 19:30.

Spor(t)!

Etichete: , , , , ,