Webstock 2013 - Doers & Innovators

Webstock 2013 - Blogging 2
Daca va intrebati ce este cu acest titlu, ei bine aflati ca a fost un eveniment cu si despre cei care fac si inoveaza. 

Am revenit dupa o zi minunata la Webstock 2013. Minunata din toate punctele de vedere: organizare, surprize, vorbitori, sfaturi utile si o atmosfera cu adevarat reunificatoare a tot ce inseamna online si blogosfera.

Am imortalizat momentele importante si mi-am notat in agenda sfaturile primite de la cei care au facut si au inovat.
La Webstock
M-am intalnit offline cu vechi cunostinte sau cu bloggeri pe care-i stiam numai din online...
Cu Romanticu la Webstock
Am pus intrebari speakerilor...
intrebari din sala
Am luat parte la surprizele sponsorilor...
surprize pregatite de sponsori
sau am fost subiectul acestor surprize.
surpriza Staropramen pentru mine
Asa m-au vazut organizatorii sau ceilalti participanti. Revin in articolele urmatoare cu informatii si imagini personale despre cum am trait eu Webstock 2013. Am si o mica surpriza pentru cititorii blogului, pe care o voi dezvalui tot azi.

Ca sa citez un clasic in viata:
"Creditul pentru poze apartine Wide Magazine care au facut live photo blogging."

Spor!

Etichete: , ,