Vrem Natura, NU Cianura - 08 Sept '13

Vrem Natura, NU Cianura - 08 Sept '13
Duminica trecuta au fost primele proteste anti-cianura la Craiova. Proaspat reintors din vacanta n-am stiut, dar duminica asta n-am mai ratat ocazia.

Asadar am fost in Piata Mihai Viteazu din Craiova, am tinut un banner, am scandat am marsaluit si am imortalizat cateva momente. M-am intalnit si cu cativa prieteni si am mai vazut cateva figuri cunoscute care au participat la protest.
Craiova anti-cianura
Ne revedem duminica viitoare, dar din proprie experienta va spun ca daca esti singur te simti stingher, asa ca mai bine veniti cu cativa prieteni :)


Mars protest Craiova



Nu Corporatia Face Legislatia



Uniti Salvam Rosia Montana


Solidaritate NU Cianura


Va las cu mai multe imagini anti-cianura de la Craiova si cu invitatia de a participa la protest duminica viitoare!

Spor participator!

Etichete: , , ,