Veni Vidi Vici Valcea. Cupa Valcea :)

Cupa Valcea - Locul I Open Latino 14-15 ani
Ieri a fost cea mai scurta si eficienta experienta competitionala in dans sportiv. Am venit, am vazut si am invins, adica Daria, nu noi, a luat locul I la Open Latino 14-15 ani.

Si daca la alte competitii intram din optimi sau din sferturi, iar la sfarsit se alegeau cei mai buni dintre cei 7 finalisti, de data aceasta fiind 6 echipe la categoria lor de varsta au intrat direct in finala.

Si cupa primita a fost deosebita fata de alte competitii, o vaza gen coloana fara de sfarsit a lui Brancusi.
Dans sportiv Jive
Acum nici nu ma plang ca a fost asa rapid evenimentul, deoarece dupa Vinerea la Webstock de la 05:00 la 23:00 si Sambata la Valcea... ma cam resimt :)
Dovada si articolul "matinal" de la ora 12 :)

Va las cu mai multe imagini de la Cupa Valcea.

Sunt cele facute de fotografii profesionisti. Mi-am incercat si eu noul Nikon, dar inca n-am reusit sa descarc pozele.

Update:
Am reusit sa pun si primele fotografii made by Nikon Coolpix L610.

Spor(t)!

Etichete: