Thassos - Jurnal de bord 14 zile

Spre Thassos
Bine v-am regasit frati blogosferici, m-am reconectat 2.0 dupa 2 saptamani de deconectare totala in vacanta din Thassos. Nici la TV nu m-am uitat, nici la telefon n-am raspuns, nici la net n-am vrut si nici gura nu-mi miroase a fructe de mare :)

Am fost pentru a cincea oara in Thassos, dupa o pauza de 1 an, dar a fost primul an cand mi-am facut un jurnal de bord, ca sa-mi amintesc mai usor pe unde-am fost si ce-am facut. De data asta am fost in zona Aliki si m-am gandit ca in fiecare zi sa povestesc o zi din Thassos, mai putin azi, luni, cand o sa fie bonus 3 in 1, adica sambata, duminica si luni :)

Am plecat din Craiova Sambata 17 August la 07:00 dimineata si am ajuns la Scorpios Vilaggio la 21:00. Am preferat vechea ruta pe Bechet -Oreahovo si am avut "norocul" sa ajungem in port la 5 minute dupa ce plecase bacul. Asa ca am "castigat" o ora de stat la aer curat (de Dunare) si inca o ora in Keramoti (ca sa fie egalitate).

Am reusit sa fac cateva poze pe FerryBoat si am vazut ca mai fusesera romani prin zona, chiar ultrasi :)

semne de la ultrasi Poli
Ajunsi in Limenas ne-am facut cumparaturile necesare (o bere Mythos rece) si am mai bagat o portie de 30 de Km pana la Scorpios Villagio. Cand am ajuns era deja seara, dar tot am aruncat o privire pe stancile din jur si am tras concluziile: peste 650 de kilometri si o zi obositoare.

Duminica am avut program de voie, iar la trezire am vazut si auzit marea de pe terasa.

Ne-am invartit in jurul "casei", am descoperit plaja de stanci din jurul locatiei si am fost intr-o mica recunoastere la plajele din jur.

Aliki, plaja de peste munte de Aliki si inca o plaja, la 5 minute de mers pe jos de la noi.
asa se vede marea de la noi
Am incercat si un pescuit de pe stancile noastre, dar fara succes, asa cum se vede si din poze.

Ne-am revansat a doua zi insa, cand ne-am dus la plaja de peste drum (mare) si am avut prima captura de peste. Nu mult, tocmai bine pentru 2 tigai de peste si deci si pentru prima masa din ingrediente grecesti, de mare :)
peste proaspat prins si gatit
Tot luni a fost si prima zi de alergare. Nu mult, 2,5 km, tocmai buni pentru inviorarea de dimineata.

Am descoperit ca stancile noastre sunt tocmai bune de sarit,
sarituri de pe stanci
dar mai multe poze cu zona aveti aici.

Revin maine cu impresiile zilei de Marti, 20 August.

Spor!

Etichete: