Saptamana in care am fost chibzuit


Saptamana in care am fost chibzuit
V-am spus ca am acceptat o provocare chibzuitoare. Si pentru ca m-am oprit cu numaratoarea la ziua de Miercuri, sa contiuam...

Joi am reusit sa cheltuiesc doar 1,5 Ron pentru o paine integrala. Mai rar, dar se intampla. Cred ca a contat foarte mult si faptul ca a trebuit sa-mi planific postarile pentru Vineri. Si de-atata scris, timp de cheltuit de unde :)

Vineri am inceput in forta (la ora 05:00) cu 75 Ron, bani de benzina pentru un drum Craiova - Bucuresti - Craiova via Webstock. Am mai adaugat 2,5 Ron o apa plata la plecare si 4 Ron, 2 siruri de covrigi de la Albota la sosire. Total Vineri: 81,5 Ron, adica mai mult decat toata saptamana.

Sambata am fost la Valcea, dar pe-acolo si-a facut treaba cardul doamnei mele, eu am fost driver :) Iar cheltuieli personale n-am avut.

Duminica m-am trezit pe la 11:00 (recuperare dupa 2 zile de vajaiala Bucuresti si Valcea), asa ca am ratat piata de dimineata si posibilitatea de a mai cheltui. Pe urma ploaie si s-au cam terminat iesirile.

Facand un total pe "saptamana chibzuita" mi-a dat cu virgula: 117,5 Ron. Adica eu credeam ca n-am cheltuit prea mult, dar din nimicuri s-a dus milionul si ceva. N-as fi crezut! Si am avut si noroc ca unele cheltuiele au scapat nefacute. Mi se termina ciocolata neagra, crema de ras si berea, asa ca saptamana viitoare se anunta... mai cheltuitoare.

Spor chibzuitor!

Etichete: ,