Jurnal de Thassos - Vineri 23 August

Jurnal de Thassos - Vineri 23 August
Dupa atata peste stropit cu vin joi, vineri ne-am trezit mai tarziu asa ca de dimineata am ramas la stancile noastre, unde ne-a delectat un cormoran (cred :)
cormoran
Si ne-am pregatit pentru plaja de dupa-amiaza, cand am fost la Salonikios. Aceasta este printre putinele plaje din Thassos, de pe care se poate vedea un apus de soare in mare.
Salonikios
Si mai are cateva particularitati. Are un nisip roscat-caramiziu, cu un drum de pamant rosu, prin padure, pana la plaja.
Pentru sezlongurile, hamacurile si baldachinele de pe plaja nu platesti nimic, daca comanzi de la barul de langa plaja.
stanci de sarit si pescuit
In partea dreapta a plajei este un rest de munte impadurit, pe care ai acces spre un sir de stanci infipte in mare, de pe care se poate si sari intr-o parte si pescui in partea cealalta.
captura de la Salonikios
Practic Salonikios este ca un mic golf, cu o priveliste minunata, una dintre plajele mele preferate pentru dupa-amiaza. Voi reveni cu imagini de la Salonikios, pentru ca am fost de mai multe ori acolo :)

Spor!


Etichete: ,