Jurnal de Thassos - Miercuri 21 August

Paradise Beach - Thassos
Ziua de miercuri n-am mai inceput-o cu o alergare :( Dupa tepii de marti am luat 2 zile de pauza pana cand s-au vindecat ranile din talpa.

N-am alergat, in schimb am ajuns in Paradis :) Dupa cum ii spune si numele, Paradise Beach este paradisul tuturor in Thassos. Plaja larga, loc destul si pentru sezlonguri si pentru umbrelute, nisipul foarte fin, apa mica la mal si parcari suficiente. Plus munte in dreapta, stanci in stanga si o plaja de nudisti tot pe-acolo.

Exista si o taverna langa plaja si chiar si un loc pentru volei pe nisip.

Daca va e dor de valurile de la Marea Neagra, Paradise este una dintre putinele plaje din Thassos care permite formarea valurilor. Si da, exact in ziua in care am fost noi erau si valuri :)
Si aici e bine sa mergeti dimineata, pentru ca dupa pranz soarele se ascunde repede dupa munte. Una dintre plajele preferate din Thassos, daca ma intrebati.

Asta a fost dimineata, dupa-amiaza nu ma mai intrebati unde-am fost... La stancile noastre :)
Iar seara gazdele ne-au pregatit cina la Scorpios Villagio. Yam-Yam... caracatita si Ouzo.
Spor!

Etichete: ,