Jurnal de Thassos - Marti 27 August

Thassos - Tripiti Beach
Marti am fost la o plaja mai indepartata, Tripiti Beach.

Tripiti are cateva particularitati demne de luat in seama: plaja de nisip, iar in apa si nisip si piatra, dar mai ales niste blocuri gigantice de piatra, crapate, intre care poti observa o multime de pesti.

Partea din dreapta a plajei este stancoasa si impadurita, acolo gasind si o "fereastra" in stanci, cu vedere spre mare.
"fereastra" in stanci
Altadata am prins aici niste pesti foarte frumosi, dar de data asta n-am venit chititi pe pescuit.

La intoarcere am dat o raita prin Limenaria (pentru aprovizionare) si pentru inghetata :)
raita prin Limenaria
Pe drum spre Aliki am prins si cateva panorame superbe cu marea linistita, 
panorame superbe cu marea linistita
dar mai bine va las cu cateva imagini din Thassos, 27 August.

Spor!

Etichete: ,