Jurnal de Thassos - Marti 20 August

Aliki - Thassos
Jurnalul de vacanta continua azi, marti, tot cu o zi de marti, dar in Thassos.

Dupa cei 2,5 km de alergare am plecat la plaja Aliki II. Ii spun asa deoarece spre deosebire de frumoasa si super-aglomerata plaja Aliki, cea din spatele ei este retrasa si neaglomerata.

Daca Aliki are vestigiile vechii cariere de marmura, si cealalata plaja are cateva vestigii antice,

ziduri antice
iar pe drumul prin padurea de pini dintre cele 2 plaje mai este inca un asemenea loc.

Va recomand sa va bucurati de frumusetea celor 2 plaje cat mai de dimineata, din 3 motive:
Am impartit dimineata in parti, intre cele 2 plaje. Dis de dimineata am pescuit pe stancile de la Aliki II, iar cand au ajuns si ceilalti la plaja am mers la Aliki.

Aici am avut nenorocul sa iau in talpa cativa tepi de arici de mare (vreo 3 :). I-am rezolvat cu un ac de seringa si cu Aloe First  - trusa naturala de prim-ajutor de la Forever. E bine sa ai asa ceva la tine, dar si mai bine este cu Aqua Shoes.

Dupa amiaza am revenit la stancile noastre,
plaja si pescuit pe stanci
iar seara ne-am petrecut-o la taverna de peste drum, unde am savurat un delicios calamar.
calamar la gratar
Am observat ca preturile din zona Aliki sunt mai mari decat in alte zone din Thassos. De exemplu eu eram obisnuit sa gasesc portia de caracatita la 7-8 Euro, aici era la 10 Euro, iar calamarul 12 Euro. Si cazarea este mai scumpa in zona...

Spor!

Etichete: ,