Jurnal de Thassos - Luni 26 August

Livadi Beach - Thassos
Asa cum hotarasem cu o zi inainte, luni ne-am dus tintit spre Livadi Beach.

Despre plaja v-am spus ieri, azi va spun despre munitia folosita la pescuit, rame de mare
rame de mare
pe care le-am gasit in Potos. Am mai cumparat alta data si din Limenas, dar acum n-am mai ajuns acolo.

Trebuie sa va mai spun si despre muntele din dreapta plajei Livadi. Pe acest munte am surprins un dinozaur inlemnit. Inlemnit de atata frumusete a naturii :)
dinozaur inlemnit
Am prins si ceva peste si pentru ca mai ramasesera rame, dupa amiaza am fost pe plaja vecina locatiei pentru inca o portie de pescuit.
inca o portie de pescui
Iata cum se vedeau stancile noastre de acolo,
stancile noastre
dar cel mai bine va las cu cateva imagini din Thassos, 26 August.

Spor!

Etichete: ,