Jurnal de Thassos - Joi 29 August 2013

Thassos - apus de soare la Salonikios
Chiar si 2 saptamani de concediu se apropie de sfarsit, asa ca joi am ales sa mergem pe doua dintre plajele care ne-au placut cel mai mult.

De dimineata am fost din nou la Agios Ioannis, pentru muzica si atmosfera de acolo si pentru ca rolele cumparate celor mici sa fie testate :)
la pescuit cu rola
Dupa amiaza am fost din nou la Salonikios, unde am prins un apus superb.
apus la Salonikios
Am prins si peste :) Parca am stiut ca noaptea va ploua, iar a doua zi va fi innorat de dimineata (dar sa nu anticipam).

Seara am avut o masa de grup la Beautiful Alice, chiar langa frumoasa plaja Alice, care pe timp de noapte nu mai este deloc aglomerata :)
Beautiful Alice - Aliki
In spate se vad atarnand pe sfoara niste chestii :) Sunt tentacule de caracatita, puse la uscat.
tentacule de caracatita, puse la uscat
Va las cu mai multe imagini din Thassos, 29 August.

Spor!

Etichete: ,