Jurnal de Thassos - Joi 22 August 2013

Thassos - Arsanas Beach
Asa ca de Joi 22, am ales sa mergem pe o plaja mai greu accesibila de pe uscat. Greu, pentru ca accesul se face pe un drum ingust, care urca pe marginea prapastiei, iar la capat de drum locurile unde poti parca sunt limitate.

Este vorba despre plaja Arsanas (vecina cu Livadi Beach). Dupa ce-ai urcat cu masina pe frumul ingust de munte, ajungi la plaja coborand cateva zeci de trepte. Asa ca am plecat mai de dimineata, ca sa fim siguri ca gasim loc de parcare si nu ne intalnim pe drum cu altii care coboara :)

La ducere a fost OK, am avut loc sa ne intoarcem si masinile pentru plecare, dar cand am plecat noi la pranz ne-am intersectat cu cativa care urcau :( Noroc ca s-a intamplat la inceputul drumului si-am avut unde sa ne retragem, daca se intampla mai pe la mijloc nu stiu cum ne-am fi descurcat pe drumul scurt si pietruit.

In fine, am ajuns la plaja si am avut surpriza neplacuta sa observam ca mica plaja pe care o stiam retrasa si cocheta, fusese invadata de sezlonguri... adica din izolata devenise... comerciala.

Plaja este superba, cu nisip, sunt si 2 izvoare langa treptele de coborare, iar peisajul este deosebit. La mal sunt ceva pietre, dar pe urma dai de nisip si-n apa.

Au am preferat sa fac plaja pe stanci, la pescuit si m-am felicitat pentru decizie, pentru ca am prins pesti mai mari decat de obicei, plus unul pe care nu-l mai vazusem :)
pescuit la Arsanas
Ala mic si negru, lucios, din dreapta, care respira greu si sta cu gura cascata :) Nu era tac'su ma', era Lapina :) Asa ne-au spus gazdele.

Dupa amiaza am fost la stancile noastre, dar si aici a scos Lucica la lanseta o noutate, un Pandelis (cel de jos, ca bibani mai prinsesem de multe ori).
Arata bine Pandelis
Si pentru ca in ziua respectiva am capturat mai multi pesti mari, am diversificat bucatareala. Pe cei mici i-am facut la tigaie, cu malai, pana s-a facut gratarul,
masa de peste
iar pe cei mari i-am bagat la gratar, cu lamaie.
peste la gratar, cu lamaie
Am avut parte si de-un apus frumos si de-un vin gustos :)
Apus frumos in Thassos
Mai multe nu va spun, dar va las cu mai multe imagini din Thassos 22 August.

Spor!

Etichete: , , ,