Zilele Prieteniei Bergenbier 03 August

Zilele Prieteniei Bergenbier la Craiova
Ieri au inceput Zilele Prieteniei Bergenbier la Craiova. Si tot din prietenie, pe filiera Make, via Robert si Ana de la 2ActivePR.ro, am avut acces in Golden Circle, adica la baza scenei amplasata in Piata Mihai Viteazu.

N-am fost singur ci insotit de
asa cum se vede si din imagine.
cu bloggerii la concert
Cald frate, foarte cald chiar si la 18:30, cand a inceput concertul. Noroc cu berea Bergenbier, care era cu adevarat rece.

Ne-au incantat in ordine:




Am inteles si eu de ce Margineanu isi zice acum Margineanu Band :) Si-a tras o trupa cu care a explodat atmosfera prieteniei :)


N-am stat pana la sfarsit, asa ca am ratat Cargo, dar informatii despre finalul concertului gasiti la Dana Ilie.

Va las cu mai multe imagini de la Zilele Prieteniei Bergenbier si cu invitatia sa nu ratati partea a doua, azi, 04 August 2013.

Spor participator!

Etichete: , ,