Concluzii prietenesti la cald

Concluzii prietenesti la cald
La cald, si la propriu si la figurat, pentru ca este vorba despre Zilele Prieteniei Bergenbier care tocmai s-au incheiat. La cald, dar cu bere rece :)

Despre cele 2 zile de prietenie, 3 August si 4 August, am scris deja, acum vreau sa trag cateva concluzii.

1. Muzica de calitate si profesionalism

Am fost la multe concerte in Piata Mihai Viteazu, insa acum am remarcat un nivel superior de calitate. A muzicii si a trupelor. Desi a fost foarte cald, oamenii si-au facut treaba pe scena, chiar daca mai apelau din cand in cand la prosoape, apa sau bere. As zice ca de multe ori s-au intrecut pe ei, dar am sa revin cu cateva "momente" mai spre final.

2. Concept prietenesc

Mi-a placut conceptul. Dupa ce o trupa presta pe scena, erau invitati in back-stage la un interviu spumos. Mi-a placut si faptul ca puteai sa-ti achizitionezi tricouri cu trupele care au cantat la Zilele Prieteniei Bergenbier. Mi-a placut ca a fost curatenie si ca daca doreai, aveia unde sa-ti arunci paharul de plastic sau resturile de la hamburger.
curatenie la mese

3. Preturi prietenesti

3 Ron un pahar de bere, buna si rece, mi s-a parut la fix pentru "febra" acestor zile.
Hai noroc!

4. Jetoane

Aici am auzit mai multe nemultumiri, in sensul ca oamenii ar fi vrut sa dea direct banii si sa-si ia berea sau hamburgerul dorit. Mie insa mi se pare mai corect ca persoana care lucreaza cu produsele alimentare sa nu plimbe prin maini bani care s-au plimbat prin multe alte maini sau locuri. Mie mi-a placut treaba cu jetoanele, plus ca asa n-a fost niciodata coada la bere :)
bere Bergenbier

5. Prezentarea

Mi-a placut tare mult de prezentatorul concertelor, un fel de Spider Man autohton care gasea de fiecare data inca un loc de escaladat, de unde sa ne surprinda :)
prezentator gen Spider Man
Mi-a placut si faptul ca se multumea prietenului care a ales sa nu bea bere cu alcool, pentru a ajunge toti acasa, in suguranta.
prieten adevarat

6. Prietenie

Zilele Prieteniei n-au fost un simplu slogan, in timpul concertelor intamplandu-se ca Partizan sa cante cu Adi Despot, E.M.I.L. sa cante cu invitatii sau Nightlosers sa faca furori cu Nucu Pandrea.

7. Momente de bucurie

Trebuia sa fiti acolo ca sa simtiti bucuria cu care violonistul de la Margineanu Band introducea in in concert diverse fragmente clasice sau populare sau cand unul dintre tobosari a dat tonul la un We will Rock You inceput la vioara.
Margineanu Band

8. Momente de energie

La cat a fost de cald in prima zi, sa-l vezi pe Adi Despot sarind pe scena si aruncand apa in public a fost o adevarata racoreala.
Adi Despot

9. Momente prelungite de prestatie

Nightlosers au avut un adevarat concert, cu dansuri, schimbari de roluri, instrumente exotice (fluierici de lut, "razatoare" etc.) si o coregrafie cu basma sau miscari verticale chiar si la Nucu Pandrea. Se vedea pe chipurile lor bucuria cu care interpretau.
Nightlosers cu Nucu Pandrea

10. Rock de calitate


in Golden Circle
Nu sunt multe prilejuri in care sa asculti predominant muzica rock la astfel de concerte in Craiova. 

Acum a fost un astfel de prilej si a fost foarte OK, lucru care s-a vazut si din felul in care publicul a vibrat la concerte. 

Am fost privilegiati cu locurile din Golden Circle, adica aproape de scena si de toate evenimentele.

Acum ca s-a terminat, (mai e putin si se demonteaza toata scena)...
se demonteaza scena
raman amintirile si prieteniile legate in aceste zile!

Spor prietenos!

Update:
Tot un fel de concluzii ratacite prieteneste a tras si Dragos. Si Anda pe Craiova.ro.

Etichete: , ,