Amintiri cu felicitari, masa si dans...


Amintiri cu felicitari, masa si dans...
Da, asa scria mai demult pe invitatiile la nunta: Felicitarile, masa si dansul vor avea loc la...

Ca tot vorbeam de filmele de pe video, mi-am amintit ca ultima data cand am vazut o caseta video a fost cea de la nunta :)

Da, atunci nu erau DVD-uri, iar organizarea unei nunti era cu totul altfel. De obicei se puneau nuntile toamna, ca sa ai vin de la Crama. Vin pe care il aduceai la restaurant si-l tineai la gheata. De organizarea salii se ocupa restaurantul, iar meniul era ales dintr-o lista de maxim 3 variante. 

Te tocmeai cu lautarii localului sau gaseai altii si asta era totul. La prima vedere era mai simplu atunci, insa acum este si mai simplu deoarece de toate aceste lucruri se ocupa organizatorii de evenimente.

Tu, ca tanar casatorit nu trebuie decat sa alegi dintre variantele propuse. Nu-i nici acum chiar asa de simplu, deoarece sunt mult mai multe de ales, in afara de aleasa inimii (care e deja stabilita :)

Iti alegi tema generala a evenimentului, buchetul de mireasa,
buchetul de mireasa
apoi florile si lumanarile de nunta
lumanarile de nunta
apoi aranjamentele florale din sala de nunta...
aranjamentele florale
florile de pe mese...
florile de pe mese
marturii, surprize si altele, pe care va las sa le descoperiti unde am descoperit si eu imaginile, la Bellevents.

Spor!

Etichete: ,