Tu ce fel de blogger esti?


Tu ce fel de blogger esti?
Am gasit la Manafu un articol mai vechi, despre tipurile de bloggeri.

Ehehei... din 2010, adica pe vremea cand m-am hotarat eu sa scriu zilnic pe blog :)

Nu stiam eu atunci ca exista atatea tipuri de bloggeri. Acum, dupa 3 ani de postari zilnice, m-am gandit sa vad la ce categorie m-as incadra. Din cele 4 categorii sintetizate de Cristian Manafu m-as incadra la creatori, cu unele accente de comentator :)

Iar din cele 25 de tipuri de blogging cred ca ma incadrez cel mai bine la Life blogging. Blogul meu este in mare parte un jurnal, la care se adauga inca vreo 4 trasaturi bloggeristice:
In 2010 nu stiam despre aceste stiluri blogosferice, dar acum vad ca ma incadrez ok ca numar de postari (5+ postari saptamanale la majoritatea tipurilor care mi se potrivesc) si 2 postari saptamanale pentru link blogging (exact 2 zile pe saptamana aveam si eu).

Voi ce fel de bloggeri sunteti?

Etichete: , , ,