Sport, micro-concert si beer-meet

berea de dupa alergare
De fapt cam toate au fost la nivel micro, in afara de bere :)

Totul a inceput cu un anunt FB al Danei Ilie. Nu-l stiam pe Florin Arjocu, desi cred ca pe Drum liber ajunsesem deja.

Ii stiam insa pe bloggerii din Craiova si m-am gandit ca n-ar da bine d.p.d.v. blogosferic sa ramana Florin fara partener de alergare.

Asa ca am alergat o tura parc (vreo 2,2 km), apoi am bagat o tura dubla de bere si de povesti corespunzatoare.

Am prins si finalul micro-concertului Filarmonica 2.0, apoi am prins gust de Timisoareana la Casa Domnitei :)
Timisoareana bruna
Din pacate Timisoareana bruna era pe sfarsite si pana cand am baut noi primul tur s-a terminat, asa ca am revenit la prima mea dragoste, Ursus Black.
Ursus Black
Asta sa fie necazul :) Ca daca mai trece Florin prin Craiova avem deja planul facut :)

Spor racoritor!

Etichete: , , , ,